always fun..

With my ella, för igår var jag med henne, och jaa vi har alltid lika kul vi två, våran humor är ju lite speciell som sagt ;) Vi skulle egt ha gått på stan men jag råka sova lite för länge så blev inte så, så det blir imorn ist! =) Så det blev lite film ist, vi glodde på " Luftslottet som sprängdes ", den va la sådär, men har man sätt dom andra två så måste man ju se den sista också! :)

Oså idag vart det en stund på stan med ella, osen träffade jag lotta och tillbringade hela kvällen med henne, också alltid lika trevligt, oså har jag färgat håret, råka bli rriiiktigt mörkt, hehu men det är också snyggt tkr jag!
Bilder kmr sen ;)

Bloggar vidare tomorrow :)



oldpic

Kommentarer
Postat av: ella

sv: hahaha ja jag förstog det! blev också lite rädd för mitt skrik :(

ja hon kommer säkert att raka av skiten, haha jag skulle dö om hon klippte av 5 cm :|

2010-03-04 @ 18:15:50
URL: http://eelll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0