äntligen morgon :)

Sådär, då var natten äntligen över och folket börjar vakna, sådär halv ensamt på nätterna må jag ju säga, och det gillas ej! hehu:D

Inatt så har jag faktiskt legat och tänkt på allt och inget då jag inte har kunnat sova nånting eftersom jag råka sova så länge igår, klant* haha men iaf, och jag kom fram till att jag måste både bli mer känslokall i vissa lägen och åt det varmare hållet i andra, men för det mesta så känslokall..
Jag tar åt mig för mycket av allt och går och grubblar hela tiden, och låter folk köra över mig lite för mycket, och det kommer inte att tillåtas with the new idah sen, as u know;)


Nu ska jag snart gå och ta mig en sådan här,



Cappuccino med lite marabou, asgott ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0