Helgen

Jaha då var denna helg också slut då.. har inte bloggat på några dagar för har inte haft tid helt enkelt, allt har gått i ett nästan...

I fredags vart det bara att ta det lugnt dock, för var så fruktansvärt trött och råka vakna klockan 8 på kvällen för hade jobbat, haha skulle egt ha träffat Sandra och Ella, men orkade inte, var helt slut..:P jaja sen i lördags så vart det förfest med en massa friends and people för att fira Kattas 20års dag, och sedan blev det vidare till krogen, hade hyrt rock n k baren, det var trevligt :) bilder lägger jag upp senare när jag fått dom..
Ja iaf, sen när kvällen var slut,  vi drog ganska tidigt för Sofia mådde inge bra, och jag var as trött, höll på att somna på krogen, så vi valde att dra då, drog te bussen, haha när vi väl satt oss inne i bussen så säger Sofia "UTTT UR BUSSEN FOOORT" haha ja spydags alltså haha;) så vi fick gå hem ist :( Så ah, när vi kom till station så hade dom stängt för vägen med staket så vi fick klättra över men det gick la inge vidare för min del, som tur kom puuntus och rädda mig hahah, skar upp halva benet dock så ser helt mobbad ut när jag går, gör vidrigt ont kan jag ju säga, oja sen drog vi bara hem och sov, jag han och mitt blodiga ben... haha

Oså idag så träffa jag lilla lotta och umgicks med henne, vart bara att chiilla ;)




Kommentarer
Postat av: ella

hhaha jaa :D

2010-03-25 @ 06:21:07
URL: http://eelll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0