Hellu u

Hann inte skriva något igår för var upptagen hela dagen, :)
Först träffade jag sandra på stan, så käka vi lite oså, sedan kom ella ner på stan och så gick vi runt o kolla lite och självklart vart det lite shopping också, ;) Vi var nere på stan enda till kl 7, haha jobbigt, så var typ helt slut sen...
menmen, sen drog jag över till puuuntus och glodde på film och tog det lugnt, och självklart så missade jag sista bussen så vart och bli kvar där, men det gjorde la inget, för det var trevligt och vi ses ju inte så värst ofta så why not;)

oså idag så drog jag bara hem, hade kanske sovit i 4h bara, så var skapligt trött, tagit det chill oså nu ringer dom från jobbet och vill ha ut mig inatt, och pengar säger man ju aldrig nej till sååå det är ju bara att säga ja där även fast jag är döds trött, haha;) blir även jobb imorn natt med, najsnajs :)

Hmm, ja så jag kommer att vara upptagen enda tills på söndag, enda dagen jag inte vet vad som kommer att ske, haha aja nu ska jag sova lite, gonatt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0