läs detta och tänk efter nästa gång..

Jaaa nu ska jag faktiskt sjunka lika lågt som en annan person... tycker detta är uuuuur fjantigt för att vara 18år men får hon får jag... HAHAHAH

Nu börjar jag bli jävligt trött på ditt ja fan ALLT, du förstår ju inte hur man beter sig tamefan, du tycker bara synd om dig själv, och säger bara en sak inte konstigt att du inte har någon kvar snart......

Man kan inte ringa till en person, och bara prata om sina problem hela tiden och tro att man bara ska tycka synd om den, för så funkar det inte, alla har vi problem och inte bara du, men det är inte det västa med det här, utan gränsen gick när "hon"  ringde mig och sa att hon inte har några kompisar kvar, och att alla dissa henne och det var så synd om henne, var ingen som ställde upp längre, alla bara "skiter" i henne, då undrar ju jag vad jag är för dig då? du ringer mig för att du mår dåligt, jag finns där, lyssnar på dig och stöttar, iaf försöker så gott jag kan, och så säger du att du bara har EN vän som finns där och hela köret, att hon är den enda som ngnsin har funnits där för dig? varför i helvete ringer du ens mig och säger så? är jag bara nån slags av person man kan ringa och slänga lite problem på o sen bara lägga på och gå vidare.... mkt dålig stil av dig måste jag säga...


Och sedan vill jag lägga till en sak...  du säger att det är så patetsikt och omoget att skriva om andra i sin blogg, och sedan gör du det själv? då äru ju precis på samma nivå som dom som gör det... hmmm dubbelmoral måste jag säga... och genom att du inte vågar svara heller, visar ju bara hur feg och svag personlighet du är...  


Så snälla jag ber dig lägg ner me detta, äre ngn som ska vara besviken och SÅRAD måste jag få tillägga så är det fan jag, och inte du !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0