Måndag

Skulle precis gå och lägga mig imorse då ella skrev och fråga om jag ville hitta på ngt, och klockan var ju ca 11 då så kändes endå inte värt att sova, ska dock säga att jag har jobbat natten tills idag, så var ganska trött:) Men så kom ella över iaf, hon satte sig framför datorn och dumma jag la mig i sängen och så klart somnade jag också, så sov i 2h, men det var skönt må jag ju säga;) Sedan när jag vaknat så gick vi och köpte mat, gott:) för övrigt så gjorde vi inte så mycket, satt och snacka för det mesta, men trevligt vare=)
Och som vanligt har jag inga nya bilder än, lite dålig på att ta nya, hehu men det kmr för dom som vill se;)

Hare, see yah;)


Kommentarer
Postat av: ella

Men du kan ju lägga upp dom där nakenbilderna jag tog på dig näru sov?:$ hihi

2010-03-08 @ 21:22:58
URL: http://eelll.blogg.se/
Postat av: ella

haha ja är för upptagen för o skicka dem (A)

2010-03-08 @ 22:52:30
URL: http://eelll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0