stämmer det här?

Msn bråk, blogg bråk och sms bråk, räknas det som bråk? ska det få förstöra en bra vänskap genom att man tjaffsar om en massa skit där? Ska skit snack bakom ryggen förstöra andras vänskap? tycker folk lyssnar för mycket på andra, utan att ens ha pratat med den det handlar om personligen, man drar för snabba slutsatser och drar..
Tycker folk också borde kunna ta konsekvenserna också för det man själv har gjort och sagt, även man ångrar det eller inte..

Tycker allt börjar bli lite för överdrivet just nu, folk kan ju fan inte snacka med varandra längre, det blir bara skit av allt, men tycker ni att det är värt att sumpa allt så varsegoda, jag tycker inte att jag förlorar på det då, för då är ni inte ens vänner i mina ögon, så jag ser det inte som en förlust utan en vinst , för jag behöver inte falska människor i mitt liv, skriver detta till er som är som jag förklarat, tycker ni är patetiska faktiskt...
Ni som redan har dragit engång för ni inte klarar av den hårda sanningen och kommer tillbaka krypandes kan lika bra stanna där ni är, det ska krävas en del att bara bli förlåten och låtsas som att allt är som förr...
Tillslut får man smaka på siitt egna beteende och ja vi får väl se om det är lika kul då...

finns inte mer att säga tror ni förstår vad ja försöker att komma till, och hoppas ni som tar åt er, TAR ÅT ER, och tänker efter lite...

Hare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0