söndag

Tjenixen sitter och fipplar lite med bloggen men som ni ser så gåre inge vidare, :D haha skulle även lägga upp bilderna sen i fredags, men har inte orkat, för det är ju sååå jobbigt ni vet? ;) så det tänker jag göra imorn ist.. hehu


Annars idag har jag bara vart hemma, känner mig fortfarande yr och illamåendes och har skapligt ont i huvudet sen i fredags efter att jag slog i bakhuvudet, klant* haha, Skulle egt ha åkt och firat min farbror som fyllde år i veckan, men mådde inge vidare då så stannade hemma ist, okej ska erkänna att jag var riktigt trött också, för ella och jag somnade inte förens kl8 imorse, haha så vi vaknade runt halv 3, iaf så skulle vi ju liksom dra vid 3 så ni hänger med? ;) Jag och ella planderade egt att dra upp runt 10, dra ner på stan oblabla.. men ja inget blir aldrig som vi planerar haha :D nu vart det krångligt här? o.O aja iaf så blev det en hel helg med ellapella, alltid mysigt:) sen runt 3 så drog ella hem och efter en stund så kom sofia över och vi glodde på lite film och snacka lite oså, var ett tag sen nu.. menmen finns inte så mycket att säga för ingenting är speciellt intressant att läsa endå, haha:D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0