weekend

Nej jag har inte gått och dött, utan har bara inte haft tid och blogga tyvärr... :)

Helgen började skit bra iaf, vart krogen med Emmelie, Nikki och Lisa! Björn Rosenström spela jue, så klart finner man mig där dåe, han e la för skön :) Iaf, kvällen blev lyckad och hade jätte trevligt, så tack för det tjejor<3

Däremot så när vi skulle gå ut från silk, så tappade jag bort alla, så ringde en annan polare som fortfarande var kvar på stan som tur var, så drog till henne och sedan drog vi vidare till nån... osov där, hade ju missat bussen, och jag går inte hem, haha:D Sedan på lördagen när vi vaknat så vart vi kvar på stan hela dagen, för skulle fixa ett par saker, super drygt* andsoon, orkar inte dra allt för allt var bara helt cp.. :P hehu!

Osen var den helgen slut, bara att se fram emot nästa, !;) 

See yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0